جلسه کارگروه اشتغال به ریاست داعی فرماندار تکاب برگزار شد

 

جلسه کارگروه اشتغال به ریاست داعی فرماندار تکاب و با حضور اعضای کارگروه در محل اطاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه داعی فرماندار تکاب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهداء ، این روز ها را یادآور ایثارگریها و شهادت طلبی برای مسلمانان عنوان و گفت: عاشقان حسینی در این ایام با عزاداری شور و احساسات خود را به امام حسین (ع) در  دنیا نشان می دهند.

فرماندار از ارائه خدمات مسئولین ادارات و بانک های عامل در بخش اشتغال تقدیر و گفت: می طلبد که مسئولین ادارات و بانک ها با توان بیشتر حامی ایجاد اشتغال بوده و با احساس مسئولیت در این بخش آن را بعنوان یک تکلیف احساس کنند .

داعی با تحلیل جدول مقایسه ای اشتغالزایی ، به میانگین رو به رشد اشتغال در سطح شهرستان و مقایسه آن با آمار سال گذشته اشاره و گفت:  در سال جاری میانگین اشتغال شهرستان بالاتر از میانگین استانی می باشد که این مسئله  نشانگر توجه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی به منطقه در شاخص های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی و خدماتی می باشد.

فرماندار با اشاره به عملکرد خوب کارگروه اشتغال این شهرستان در سال گذشته  به ثبت دقیق آمار اشتغال در سامانه توسط ادارات تاکید و افزود : ثبت  آمار اشتغال در سامانه نشانگر وعده های تحقق یافته در بخش اشتغال  می باشد  

 منبع سایت فرمانداری

د



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 11:53 | نویسنده : رضوانی |